کد خبر: 1220760
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
رییس دفتر مقام معظم رهبری در تماس تلفنی، پیام تشکر مقام معظم رهبری را به کارشناس بخش ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بابل که سب نجات جان مادر و نوزاد روستایی شده بود، ابلاغ کرد.

 جوان آنلاین: در پی نجات زندگی مادر و نوزاد ساکن روستای جاجن که از طریق راهنمایی تلفنی معصومه مهرآور، مامای بخش ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بابل صورت گرفت، مسؤول دفتر مقام معظم رهبری طی تماس تلفنی، مراتب خرسندی و پیام تشکر رهبر معظم انقلاب را به این همکار تلاشگر اورژانس بابل ابلاغ کرد.

به گزارش مهر، گفتنی است خانم مهرآور در شبی که برف و بوران شدید، تردد در جاده روستای جاجن از توابع شهر بابل را برای آمبولانس اعزامی اورژانس ۱۱۵ این شهر با مشکل جدی مواجه کرده بود، از طریق راهنمایی تلفنی پدر خانواده برای کمک به زایمان همسرش، زندگی مادر و نوازد را از مرگ نجات داد.

لازم به ذکر است که در نهایت مادر و نوزاد، پس از دریافت خدمات اولیه فوریت‌های پزشکی توسط محمد جعفرزاده درزی و رحیم کریمپور، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ بابل که خود را با سختی زیاد و با کمک خودروهای راهداری و هلال احمر به محل مأموریت رسانده بودند برای مراقبت‌های تکمیلی درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار